درمان زود انزالی جنسی از منظر طب سنتی (2)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397
بازدید : 100
نویسنده : sibesalamati

درمان زود انزالی جنسی از منظر طب سنتی (2)

درمان زود انزالی جنسی از منظر طب سنتی (2)

 

زود انزال ، ناتوانی جنسی یا عنن یعنی بمجرد رسانیدن آلت جنسی بمحل قبل از دخول بعلل مختلف منجمله گرمی و خشکی انزال حاصل شود و چون این حال با عدم نعوظ همراه افتد صاحب را عنین گویند.

اگر سستی آلت مادرزادی باشد آن عنین حقیقی بود.

 

علل و عوارض بیماری

* با شدت گرفتن ماده و علائم زود انزالی ، امکان دارد یک یا چند علل زیر در بروز این عارضه دخالت نمایند: - از علل مهم زود انزال ترک جماع ، گرمی ، خشکی و تندی هورمون های جنسی می باشد. - کثرت منی و ترک جماع برای مدت طولانی، از دیگر علل مهم زود انزالی است‏. - گاهی این عارضه بعلت ضعف قوه ماسکه یا قدرت زیاد قوه دافعه دستگاه تناسلی روی می دهد. - ضعف کلیه و گداختن جداره و پیه کلیه بنا بر شدت حرارت شهوت یا کثرت جماع متکون زود انزالی می گردد. - گاهی بیماری های دیابت و سوء مزاج ارثی پدید آورنده این عارضه است.

-* عوارض و اثرات احتمالی زود انزالی : - صفراوی مزاجان اگر از آمیزش دوری کنند سبب ضعف اعضاء رئیسه می گردد.

 

علائم

-زردی رنگ مایع اسپرم -جهش زیاد اسپرم (منی) -گرمی اسپرم -سوزش مجرای اسپرم -انزال سریع اسپرم -غلظت اسپرم -اسپرم اندک -سوزش ادرار -احساس حرارت در هنگام انزال -غلظت ادرار -مشکل نعوظ -موی بسیار بر زهار تا ناف -افزایش میل جنسی -افزایش نیروی جنسی -تشدید درد و بیماری در فصل تابستان -ورم بیضه یا ورم رحم -زردی چهره و رخسار -زردی ادرار -زردی چشم‏ -زردی زبان

 

ملاحظات و پرهیزات

* نظریات و توضیحات :

• همچنان که در قوت و ضعف نیروی جنسی، مزاج واژن بسیار مهم است، در زود انزالی و خودداری از رابطه جنسی‏ نیز تاثیر زیادی دارد. لیکن اکثرا هر عاملی که باعث خودداری از رابطه جنسی شود، مضعف نیروی جنسی نیز می باشد.

• تحقیقات نشان داده که اختلاف مزاج فرجین در زود انزالی شرط اساسی است؛ مثلا اگر سبب زود انزالی حرارت و گرمی است، موضع مدخوله باید سرد گردد تا تدارک حرارت ننماید و بالعکس.

• کبد قوی مولد اسپرم بسیار است و موجب جماع بسیار گردد. لکن قوت کبد تنها کافی نیست و معده و کلیه نیز باید قوی باشند. زیرا هر دو خدمت کبد می ‏کنند؛ معده طعام را پخته و آنرا تبدیل به کیموس گرداند تا کبد بتواند کیموس را مبدل به خون نماید و کلیه آب را از خون جدا کرده و به خویشتن کشد تا خونی که در آن تولید می شود پسندیده و قوی باشد.

• علامت زود انزالی ناشی از ترک جماع آنست که هنگام جماع منی بسیاروغلیظ خارج شده و با این وجود ضعف عارض نمی شود مگراینکه بدن ضعیف یا مجاری اسپرم قوی باشند.

• کثرت منی در زود انزالی می تواند علامت ضعف قوه ماسکه باشد، علاوه براین به حسب قوت و ضعف بیمار به مجرد آمیزش و تلاقی فرجین بدون دخول‏ یا به مجرد نعوظ، تندی و سوزش در مجرای اسپرم تشدید می شود.

• اگر سبب زود انزالی گرمی بود در زمستان این عارضه ضعیف تر خواهد بود.

• درا ین بیماری چنانچه بوقت بیرون آمدن منی مجرای آن سوزناک و منی رقیق شود ، نشان از قوت دافعه دستگاه تناسلی می دهد.

• چنانچه در حین انزال مجرای منی سوزناک و اعضاء رئیسه ضعیف گردد، سبب آن تندی و حرارت است.

•اکثرا ضعف کلیه و گدازش پیه آن بنا بر شدت حرارت شهوت یا کثرت جماع پدید آورنده زود انزالی می شود و این زود انزالی شحم کلیه بود. اما از آنجائیکه پیه کلیه مانند منی ‏برآید مجازا به آن زود انزالی گفته شده و علامت آن اینست که پس از جماع ، ادرار غلیظ سفید بسیار برآید و آثار ضعف کلیه و سوء مزاج گرم آن مشخص بود. این علت بیشتر در زنان مشاهده شده است.

•صفراوی مزاجان میل جنسی معتدل ، بلوغ زود رس و قدرت جنسی بسیار دارند و مضرت جماع بسیار بر آنها کمتر پدید می آید.

• اگر سبب این بیماری خشکی مزاج دستگاه تناسلی باشد علامت‏ های سوء المزاج خشک شامل منی اندک و غلیظ ، نعوظ دیرادیر و مدت طولانی جماع مشهود بود.

*دوره درمان؛ در مرحله اول (تدبیر) دوره مصرف داروی گیاهی مناسب جهت افزایش قدرت ایمنی بدن در برابر زود انزالی ، بمدت 3 روز و در مرحله دوم برای درمان و نضج خلط ماده این زود انزالی حداقل مصرف آنها برای مدت 7 روز می باشد و تا رفع کامل سوء مزاج باید این مراحل را تکرار نمائید.

*کل دوره معالجه زود انزالی: تا برطرف شدن عوارض کامل حد اقل بمدت 6 ماه باید بطور کامل و مرتب داروهای گیاهی (Herbal Medicine) مربوطه مصرف شود.

* پرهیزات و راه های پیشگیری از زود انزالی در طب سنتی: (عوامل تشدید کننده) - مبتلایان به این زود انزالی باید از کلیه عوامل موجبه زود انزالی خصوصا علل مهم زود انزالی زا دوری نمایند. - صفراوی مزاجان اگر خویشتن را از جماع بازگیرند زیان بسیار کنند. - اگر سبب این بیماری خشکی مزاج باشد، جماع کردن برای آنها زیانبار است. - استمناء و شهوت رانی زیاد برای جوانان مضر بوده و سبب خستگی و ضعف عصب های تناسلی می ‏گردد. - از یبوست ، اختلال گوارش، هوای آلوده، هیاهو و جنجال شهری، رقابت‏ های کسبی و تجاری، کارهای یکنواخت اداری، عدم موفقیت در امور زندگی و برخی ناخوشی ‏ها موجب تشدید زود انزالی می شود. - از تناول مواد غذایی گرم و زندگی در مناطق گرمسیر دوری نمائید.

 

شیوه مراقبت برای کنترل بیماری

* مهمترین راه های درمان زود انزالی پس از مصرف گیاهان دارویی (herbal medicine) و رژیم غذایی برای کمک به درمان این زود انزالی عبارتست از؛ 1- مواد سرد و تری که دارای خاصیت قابض باشند را در اولویت مصرف قرار دهید. 2- اگر سبب این بیماری خشکی باشد ، استفاده از مواد مرطوب کننده سودمند می باشد. 3-آمیزش با زنان زشت منظر ، مسن و خانم هایی که فرج آنها سرد مجرب می باشد. 4- مصرف داروهای تناولی همراه با استعمال یک شب در میان حقنه ‏درمانی مناسب خواهد بود. 5- برای درمان موقت می توانید حداقل دو ساعت قبل از نزدیکی داروهای تناولی و حقنه را توأمان مصرف و انجام دهید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com