عوارض انحراف بینی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 27 فروردين 1397
بازدید : 64
نویسنده : sibesalamati

عوارض انحراف بینی گرداوری شد

عوارض انحراف بینی

 

بینی یک مسیر طبیعی و مهم برای عبور جریان هوا می باشد. در برخی از افراد مسیر طبیعی بینی با انحرافاتی همراه می باشد که در نتیجه خواب راحت و تنفس را از آنها خواهد گرفت. پزشکان با بررسی میزان انحراف ممکن است جراحی بینی را در نظر داشته باشند که یان نوع از جراحی جنبه ی درمانی دارد و هیچ نوع جنبه ی زیبایی با خود به همراه نخواهد داشت ، پس از براشت انحراف بینی که معمولا در قسمت فضای جداکننده بینی می باشد ، تنفس به حالت طبیعی خود باز خواهد گشت.

در افرادی که فضای جدا شونده بینی آنها در هر دو قسمت دچار گرفتگی می باشد ، باید هرچه زودتر برای برطرف کردن این اختلال به پزشک متخصص مراجعه نمایند. افرادی که دچار انحراف بینی هستند ، معمولا با علائمی همراه می باشند. این علائم می توانددر ناحیه ی بینی یا در نواحی دیگر از صورت آنها وجود داشته باشد. افراد معمولا به دلیل مشکل در تنفس از راه بینی خود خشکی دهان را تجربه می کنند ، بنابراین باید از آب و مایعات فراوان برای برطرف کردن این خشکی کمک بگیرند. خشکی دهان می تواند عاملی برای پوسیدگی دندانی مطرح شود ، بنابراین باید نسبت به آن توجه صورت گیرد.

بیما ممکن است در اغلب موارد با خلط یا ترشحاتی در پشت حلق مواجه شود ، این بیماران که به صورت متناوب به دردهای سینوسی و ترشحات دچار هستند باید توسط پزشک مورد بررسی قرار گیرند ، زیرا انحراف بینی نیز با چنین علائمی همراه خواهد بود. بنابراین با توجه به این عامل و از بین بردن انحراف بینی خود می توانید از این ترشحات رها شوید. اما درمان انحراف بینی به معنای پیشگیری از سینوزیت نیست ، بلکه شما در فصول سرد سال باید محافظت های لازم را در برابر این بیماری داشته باشید.

عوارض انحراف بینی




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com